Saturday, September 10, 2011

GOODBYE SUCKERS!!!

Dear blog,

Hari ni aku balik Bndr Baru Bangi. Macam biasa rutin harian aku. Jumpa nenek tersayang :) Uncle cakap malam ni nak gi beraya rumah atok Enal. Aku pun okay lahh, set. Balik awal. Dalam pukul 8 lebih macam tu, kitaorg bertolak. Sampai je rumah atok Enal, cm biasa dorang berborak. Aku layan lagu. Hehehe.

Masa makan, hati aku tergerak nak tgk semua cousn cousin aku punya FB. Tetbe, aku ternampak satu dialog (which is she thought she already win the war). dialog nya berbunyi macam ni.

Mama : budak tu dah meroyan
Me : kenapa?
Mama : ateh ckp dia bgtau adik dia yg mama hacked your profile
Me : nampak sangat dia bodoh
Mama : dia segala galanya bodoh
Me : yup, you're right :)

Okay, 1st aku nak bgtau, aku tak meroyan. Sapa yg meroyan pun aku tak tau. Padahal yg meroyan dia. 2nd, apa lagi yg dia nak dalam hidup aku???? Aku dah tak kacau kau, dah dah lahh. Jangan nak kacau life aku. Aku punya suka lahh aku nak MEROYAN ke, nak KECOH ke, nak apa ke. Aku punya life, aku punya suka. Aku tak kacau kau pun. Tak mintak pape pun dari kau wahai manusia hamba ALLAH yg tak sedar diri.

Ada lagi kot. Tak silap aku ni laki dia cakap

Jerk (man) : tak terkejut lahh kalau dia mengata kita. Mak bapak dia pun dia mengata.

Bini dia plak reply

Jerk (woman) :  Budak bodoh tu tk dtg hidup kite lg bagus...tk rugi pape pon..biar ler dye nk mengata...cz yg mengate dye lg ramai...20 ampang 3 je kt bangi.....adik2 dye pon sebelah kite....kekekekeke....ooop
pppssss...sape mkn cili dye trase pedas nyer....ahakkssss...kekekekekeke
Bersambung........