Saturday, September 10, 2011

Sambungannyaaa

Dear blog, 

Okay, sambung cerita semalam, bukan tu saja yg dia tulis. Ada lagi, yg berbunyi begini.....

1. status hamba ALLAH :  
Kau declare war dengan mak aku, aku declare war dengan kau

Dan comment si snorter pula :
 i lllooooookkkkkkeeee.......huhuhu...yg penting awk jgn jdii cam bdk yg tk sedar diri tu .....kaki BODEK....ooopppsss sape mkn cili dye trase pedasnye.....ahaksssssss

2. status hamba ALLAH :
Kau declare war dengan mak aku, aku declare war dengan kau

Dan comment si snorter lagi :
ni baru ank syang mak....jgn jdi cam bdak yg tk sedar dri tuuuuu..yg sanggup buang/maki mak sendiri.....pas tu KAKI BODEK....oooooppppppssss sape mkn cili dye trase pedas....huhuhu.....

Okay, aku rasa dia ni serious dah mental gila. Kadang kadang tu aku tgk, kesian gak. Hahhaha, ehh, jap, taknak lahh kesian kat dia. Buang masa aku je. Sakai je nak kesian kat perempuan tua yg gila. Aduhhh, aku sebenarnya ni tak tau nak ckp apa lagi pasal dia. Boleh nak dikatakan ramai jugak yg tak tahan ngan dia. Aku rasa lahh kan, kalau laki dia berani nak lawan, dah lama laki dia blah. hahahha. 

Dah lahh, aku malas nak ckp pasal ni. Kang tambah lagi dosa aku. Hahahha.

Btw, padan muka kau sbb lepas ni pandai pandai lahh kau fikir cm ne nak mak kau turun sana. Memang bukan aku lahh nak hantar dia gi NERAKA kau. HAHAHAHHAHA, well, this is the last words for you and your husband.

GOODBYE STUPID SUCKERS!!

peace out!